Darmowa wysyłka już od 399 zł. Zapraszamy

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania

Tu znajdziesz odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania przed w trakcie lub po złożeniu zamówienia. Aby ułatwić szybkie znalezienie odpowiedzi, podzieliliśmy je tematycznie na grupy.

Zamówienia

Czy do złożenia zamówienia należy założyć konto w sklepie w sklepie?

Rejestracja nie jest obowiązkowa. Jeśli nie chcesz, nie musisz zakładać konta. Warto jednak pamiętać o korzyściach, jakie daje zarejestrowanie konta.

Czy można złożyć zamówienie telefonicznie?

Tak. Jeśli jednak zależy Ci na czasie, zalecamy złożenie zamówienie poprzez stronę sklepu.

Złożyłam/em już zamówienie. Czy mogę je zmodyfikować i np. dodać do niego inne produkty lub zmienić zawartość?

Jeśli zamówienie nie opuściło naszego magazynu, możemy uzupełnić je o dodatkowe produkty lub zmodyfikować.Jeśli zamówienie zostało już opłacone lub ma być płatne przy odbiorze, jak najszybciej skontaktuj się z nami, najlepiej telefonicznie i poproś o zmianę zamówienia.Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze opłacone, nie dokonuj płatności i złóż nowe, kompletne i prawidłowe zamówienie. W uwagach do zamówienia poinformuj nas, aby anulować poprzednie zamówienie.

Czy mogę anulować zamówienie?

Jeśli przesyłka z zamówieniem nie opuściła naszego magazynu, można je anulować.Aby to zrobić, jak najszybciej skontaktuj się z nami telefonicznie, potwierdzając chęć rezygnacji z zamówionych produktów.

Złożyłam/em zamówienie a nie otrzymałam/em potwierdzenia na skrzynkę mailową. Co teraz?

Brak powiadomienia o złożeniu zamówienia najczęściej spowodowany jest:
  • Automatycznym przeniesieniem wiadomości ze skrzynki odbiorczej do folderu spam, kosz lub oferty.
  • wysokim poziomem zabezpieczeń programu pocztowego, który blokuje wiadomości od nas.
  • Wprowadzaniem błędnego adresu e-mail podczas składania zamówienia.
Jeśli potwierdzenia zamówienia nie ma w skrzynce odbiorczej, prosimy o sprawdzenie folderów: spam, kosz, oferty, inne.

Jak zaktualizować błędny adres e-mail podany w trakcie składania zamówienia?

Osoby posiadające konto w sklepie mogą łatwo zaktualizować adres poczty elektronicznej, sprawdzając zakładkę Szczegóły konta.Jeśli nie masz założonego konta, skontaktuj się z nami. Podając dane lub numer zamówienia zaktualizujemy adres e-mail.

Czy mogę złożyć zamówienie z dostawą na inny adres?

Tak. W trakcie składania zamówienia w sekcji "Dane do dostawy" podaj imię i nazwisko odbiorcy i adres dostawy, na jaki mamy nadać przesyłkę.

Chce złożyć zamówienie z dostawą poza Polskę czy to możliwe?

Tak, W tym celu należy w koszyku w sekcji "Dane do dostawy" należy wybrać z listy kraj, do jakiego przesyłka ma zostać dostarczona. Jeśli na liście nie ma wymaganego kraju, skontaktuj się z nami.

Jaki jest czas dostawy zamówienia w Polsce?

Czas dostawy zamówienia jest wskazany na stronie produktu poniżej ceny i określa kiedy przesyłka zostanie doręczona na adres dostawy lub do paczkomatu.W przypadku zamówienia kilku produktów należy przyjąć najdłuższy czas dostawy spośród nich.

Jakie są dostępne metody dostawy?

Przesyłki z zamówieniem możemy dostarczyć pod wskazany adres za pośrednictwem kuriera InPost lub do Paczkomatu.Zamówienie możesz też odebrać osobiście z naszego magazynu w Kielcach.

Zamawiam kilka produktów. Jaki będzie koszt wysyłki?

Przy zamówieniach kilku produktów w sklepie dostępnych bezpośrednio z naszego magazynu koszt przesyłki będzie jeden (nie naliczamy opłat za wysyłkę osobno dla każdej pozycji zamówienia).Koszt wysyłki będzie uzależniony od formy dostawy oraz całkowitej wagi albo objętości przesyłki.Koszt zostanie obliczony i podany w koszyku po zaznaczeniu sposobu płatności i dostawy.

Do czego służy pole “Informacje dla kuriera” w koszyku?

Pole to służy do przekazania kurierowi informacji ułatwiających doręczenie przesyłki. Może to być np. wiadomość o uszkodzonym domofonie, kod dostępu do wejścia głównego obiektu czy prośba o pozostawienie przesyłki w recepcji lub u ochrony. Umieszczone w tym polu informacje, zostaną umieszczone na etykiecie nadawczej, co ułatwi kurierowi doręczenie przesyłki.UWAGA: Należy pamiętać, że pozostawienie instrukcji dotyczącej dokładnej godziny lub sposobu doręczenia przesyłki np. “dostawa po 17”, “proszę doręczyć rano” czy “proszę o kontakt na 15 minut przed dostawą” nie gwarantuje jej wykonania. Zamieszczona treść nie zobowiązuje Kuriera do jej bezwzględnego wykonania, lecz jest traktowana jako sugestia mogąca usprawnić doręczenie przesyłki do odbiorcy.

Do czego służy pole “Dodatkowe informacje dla sklepu” w koszyku?

Jeśli masz do przekazania jakieś szczególne i ważne uwagi do sposobu realizacji zamówienia, możesz umieścić je w tym polu.

Jakiego rodzaju informacje dodatkowe można zawrzeć w polu "informacje dla sklepu”?

Jeśli chcesz np. opóźnić realizację zamówienia z powodu swojej nieobecności, napisz kiedy mamy nadać przesyłkę. Jeśli chcesz, aby potraktować zamówienie priorytetowo, napisz na kiedy potrzebujesz przesyłki. Jeśli przesyłka ma być prezentem, możesz poprosić o niedołączanie paragonu / dowodu zakupu. Itp.

Czy informacje zawarte w polu są wiążące dla obsługi sklepu?

Zawsze staramy się spełnić prośby klientów pod warunkiem, że będzie to możliwe. Nie mamy jednak wpływu na rzeczy od nas niezależne.

Jakich informacji nie umieszczać w polu "Informacje dla sklepu"

Ponieważ nie jesteśmy w stanie monitorować wszystkich zamówień w czasie rzeczywistym, prosimy, aby nie umieszczać w tym polu informacji wymagających od nas szybkiej, bezpośredniej odpowiedzi.Informacje takie należy przekazywać telefonicznie lub za pomocą formularza kontaktowego

Płatności

Zapomniałam/em opłacić zamówienia i zostało anulowane. Co teraz?

Napisz do nas wiadomość z prośba o przywrócenie zamówienia. Sprawdzimy, czy produkty są nadal dostępne i potwierdzimy możliwość realizacji, prosząc Cię o jego opłacenie.

Jakie są dostępne formy płatności?

Zamówienia złożone w naszym sklepie można opłacić przelewem bankowym, kodem blik, kartą kredytową / debetową, szybkim przelewem PayU, Google Pay, Apple Pay lub przy odbiorze.

Jak opłacić zamówienie zwykłym przelewem bankowym?

W potwierdzeniu zamówienia wyślemy kompletne dane wraz z numerem rachunku bankowego, na jaki trzeba zrealizować przelew bankowy.Przelew należy zlecić i wykonać samodzielnie np. logując się i zlecając go na stronie swojego banku.

Jak opłacić zamówienie kodem BLIK?

Po złożeniu zamówienia zostaniesz, zostaniesz automatycznie przekierowany do strony płatności PayU. Wybierz z dostępnych opcji możliwość płatności BLIK i postępuj zgodnie z instrukcjami.

Jak opłacić zamówienie kartą kredytową / debetową

Po złożeniu zamówienia zostaniesz automatycznie przekierowany do strony operatora płatności PayU gdzie należy określić rodzaj karty (Visa lub MasterCard), uzupełnić formularz danymi z karty oraz potwierdzić płatność.

Jak opłacić zamówienie szybkim przelewem PayU

Po złożeniu zamówienia zostaniesz przekierowany do strony operatora płatności PayU gdzie należy określić bank, zalogować się i potwierdzić przelew.

Chce zapłacić przy odbiorze. Czy jest to możliwe?

Tak. W koszyku w sekcji Metody płatności należy wybrać dostawę płatną przy odbiorze. Płatności dokonujemy bezpośrednio do rąk kuriera, który wyda przesyłkę po uiszczeniu opłaty.

Czy wysłanie potwierdzenia przelewu przyspieszy realizację zamówienia?

Nie przyspieszy. W przypadku przelewów zwykłych zamówienie zostanie przekazane do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty na naszym rachunku. W sytuacji gdy czas realizacji ma istotne znaczenie proponujemy wypranie w koszyku formy płatności Szybki przelew PayU, płatność kodem BLIK lub płatność kartą.

Gdzie znajde dane do przelewu?

Dla płatności realizowanych w polskich złotych przelew należy wykonać na rachunek prowadzony przez Nest Bank numer rachunku: 04 1870 1045 2078 1067 2065 0001Jeśli wybrałaś/eś przelew zwykły dane do przelewu zostaną wyświetlone na ekranie po złożeniu zamówienia oraz przesłane w powiadomieniu na wskazany w zamówieniu adres e-mail.

Faktury i paragony

Potrzebuje fakturę VAT, jak mogę ją otrzymać?

Aby otrzymać fakturę VAT, należy podczas składania zamówienia w koszyku, w zakładce dane dostawy wybrać opcję "Firma" oraz uzupełnić pola Nazwa Firmy / Instytucji oraz NIP. Fakturę wyślemy na podany w zamówieniu adres e-mail.

Chce otrzymać fakturę VAT na osobe fizczną, czy to możliwe?

Tak. Jeśli potrzebujesz faktury na osobę fizyczną, dodaj w koszyku, w polu "Informacje dla sklepu" informację: Faktura na osobę fizyczną oraz podaj dane osoby fizycznej, na jaką mamy wystawić dokument.

Chcę otrzymać fakturę VAT lecz adres dostawy jest inny niż dane na fakturze. Jak to zrobić?

Jeśli adres w "Danych do faktury" nie jest tożsamy z adresem dostawy, prosimy o zaznaczenie w koszyku pola "Inny adres dostawy" oraz podanie adresu, na jaki mamy wysłać przesyłkę.

Gdzie znajdę dowód zakupu?

Fakturę VAT wyślemy na podany w zamówieniu adres e-mail. Jeśli nie wybrałaś/eś faktury, do zamówienia dołączamy dowód zakupu w postaci paragonu fiskalnego.Dowód zakupu (Paragon fiskalny) dostarczamy w przesyłce razem z informacją o pierwszym użyciu tekstyliów oraz formularzem odstąpienia do umowy.

Zapominałam/em zaznaczyć, że potrzebuje faktury. Jak mogę ją uzyskać?

Aby otrzymać fakturę, należy najpóźniej w momencie składania zamówienia zaznaczyć pole "Firma" i podać dane do faktury w tym numer NIP. Jeśli tego nie zrobiłaś/eś nie otrzymasz faktury VAT.Jeśli w zamówieniu nie zaznaczono pola Firma, skontaktuj się z nami jak najszybciej. Sprawdzimy, czy będzie można zmienić rodzaj dokumentu zakupu.

Dostawa kurierska

Jakim kurierem nadajecie przesyłki?

Przesyłki krajowe nadajemy za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost a międzynarodowe za pośrednictwem filmy GLS (w Wielkiej Brytanii i Irlandii Parcelforce), Fedex, DPD, UPS, DHL lub usługi Global Express Poczty Polskiej.

Czy mogę śledzić drogę przesyłki z zamówieniem?

Tak. Zalogowani klienci mogą śledzić przesyłkę w zakładce Moje konto > Zamówienia, po kliknięciu wybranym zamówieniu linku "Śledzenie przesyłki".Klienci nieposiadający konta, mogą sprawdzić status przesyłki, używając linku przesłanego w powiadomieniu e-mail z potwierdzeniem wysyłki.

Czy jest możliwa dostawa kurierska w określonych godzinach np. po południu lub wieczorem?

Nie jest to możliwe. Przesyłki są doręczane w godzinach pracy kurierów. Jeśli obawiasz się, że kurier niezastanie nikogo w ciągu dnia pod adresem dostawy, zastanów się, czy nie zamówić przesyłki do paczkomatu, do pracy lub kogoś z rodziny, znajomego lub sąsiada, który będzie mógł odebrać twoją przesyłkę.Informację o planowanym doręczeniu przesyłki otrzymacie Państwo na adres e-mail oraz w wiadomość sms.

Czy i kiedy kurier skontaktuje się przed dostawą?

W dniu dostawy kurier doręczający przesyłkę poinformuje telefonicznie o planowanej dostawie. Należy jednak pamiętać, że z przyczyn niezależnych np. braku możliwości nawiązania połączenia lub odrzucanie połączenia od kuriera, podania numeru telefonu w innej strefie numeracyjnej, wyłączonego telefonu odbiorcy, telefon odbiorcy poza zasięgiem sieci, odrzucanie lub blokowanie połączeń przychodzących z numerów z blokadą CLIR, lub próby połączenia w trakcie trwania innej rozmowy, nie można zagwarantować, że połączenie zostanie skutecznie zrealizowane.Z tego też powodu usługa preawizacji telefonicznej nie jest usługą gwarantowaną i nie może być podstawą reklamacji.

Czy przesyłki są doręczane w Sobotę?

Nie. Firmy kurierskie pracują od poniedziałku do piątku i w tych dniach realizowane są doręczenia przesyłek.

Kurier dostarczył uszkodzona paczkę. Co w takiej sytuacji?

Jeśli kurier doręczył przesyłkę, która jest uszkodzona lub nosi ślady otwarcia, należy spisać z kurierem protokół a w nim zaznaczyć, iż przesyłka została uszkodzona w transporcie.Należy również sprawdzić zawartość i jeśli nie zgadza się z zamówieniem wpisać do protokołu braki (ubytki) lub uszkodzenia towaru.

Gdzie znajdę numer telefonu do kuriera?

Numer telefonu do kuriera można sprawdzić w wiadomości sms z powiadomieniem o doręczeniu przesyłki.

Dostawa do paczkomatu

Czy można złożyć zamówienie z dostawą do paczkomatu InPost?

Tak, realizujemy wysyłki do paczkomatów. Aby zamówić przesyłkę do paczkomatu, należy podczas składania zamówienia w sekcji Dostawa i płatność wybrać opcję dostawy Paczkomaty 24/7 oraz wskazać paczkomat, do jakiego mamy nadać przesyłkę.

Podczas składania zamówienia nie widzę możliwości dostawy do paczkomatu. Dlaczego?

W przypadku zamówienia towarów o dużych gabarytach (kołdry, poduszki) ze względu na ograniczoną wielkością skrzynki paczkomatu dostawa może nie być możliwa.

W jakim terminie muszę odebrać przesyłkę z Paczkomatu InPost?

Gdy Twoje zamówienie dotrze do Paczkomatu, otrzymasz powiadomienie w aplikacji/e-mail/SMS. Standardowo na odbiór paczki masz 48 godzin od momentu otrzymania powiadomienia.

Czy mogę przedłużyć termin odbioru przesyłki z paczkomatu?

Operator paczkomatów InPost udostępnia możliwość przedłużenia czasu przechowywania przesyłki w paczkomacie odbiorczym.Jest to usługa dodatkowo płatna, oferowana klientom bezpośrednio przez operatora paczkomatów.Do przedłużenia terminu niezbędne jest zainstalowanie aplikacji InPost Mobile. Cena, regulamin i warunki świadczenia usługi znajdują się na stronie operatora InPost paczkomaty.

Nie odebrałem przesyłki z paczkomatu a minął już termin odbioru. Co w takiej sytuacji?

Skontaktuj się z nami, aby ustalić dalsze postępowanie. Przesyłka z zamówieniem wróci do nas, ale po opłaceniu kosztów zwrotu i ponownej wysyłki możemy wysłać ją ponownie do Ciebie.

Nie otrzymałem wiadomości sms z kodem odbioru przesyłki z paczkomatu. Dlaczego?

Jeśli zainstalowałeś aplikacje InPost Mobile wysyłanie wiadomości sms zostaje automatycznie zastąpione powiadomieniami PUSH z aplikacji na telefonie.Zamiast sms-a otrzymasz powiadomienie w aplikacji o przesyłce gotowej do odbioru. Kod odbioru możesz też sprawdzić w powiadomieniu e-mail, które otrzymasz po umieszczeniu przesyłki w paczkomacie odbiorczym.

Jak odebrać zamówienie z Paczkomatu InPost?

Po umieszczeniu przesyłki w paczkomacie otrzymasz powiadomienie w aplikacji lub sms oraz e-mail z kodem odbioru przesyłki. Podejdź do wybranego paczkomatu i postępuj zgodnie z instrukcjami na ekranie urządzenia. Wybierz odbiór przesyłki, wpisz swój numer telefonu oraz kod odbioru. Skrytka z przesyłką otworzy się.Paczkomat możesz również otworzyć zdalnie, bez konieczności podania danych na ekranie urządzenia, korzystając z aplikacji InPost Mobile.W przypadku problemów z przesyłką lub jej odbiorem należy postępować zgodnie z informacjami na ekranie urządzenia lub w aplikacji.

Po otwarciu skrytki zauważyłam/em uszkodzoną przesyłkę co robić?

Po wyjęciu przesyłki a przed zamknięciem skrytki uważnie obejrzyj przesyłkę. Jeśli przesyłka jest uszkodzona lub została zaklejona taśmą bez logo Hippo-sklep.pl zgłoś uwagi korzystając z menu na ekranie urządzenia. Jeśli nie zgłosisz uszkodzenia / ubytku przesyłki bezpośrednio przy odbiorze z paczkomatu akceptujesz jej przyjęcie bez zastrzeżeń, co zwalnia przewoźnika z odpowiedzialności za uszkodzenia.

Odbiór osobisty

Złożyłam/em zamówienie lecz mieszkam w pobliżu. Czy można odebrać towar osobiście?

Tak jest taka możliwość. Lokalizację naszego magazynu w Kielcach sprawdzisz w mapie Google. Zobacz mapę

Kiedy mogę odebrać moje zamówienie z magazynu?

Gdy tylko zamówienie zostanie przygotowane, otrzymasz wiadomość e-mail o możliwości odbioru z magazynu. Odbiór będzie możliwy po otrzymaniu wiadomości oraz w kolejnych dniach roboczych od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 14:30

Czy mogę odebrać zamówienie w sobotę?

Nie. Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 15:00 za wyjątkiem dni ustawowo wolnych od pracy. Aby uniknąć niespodzianek, zawsze należy sugerować się informacjami z wiadomości potwierdzającej możliwość odbioru przesyłki z magazynu wysyłanych na adres e-mail podany w zamówieniu.

Ile mam czasu na odebranie zamówienia z magazynu?

Twoje zamówienie będzie czekać na Ciebie do 5 dni roboczych. W przypadku gdy go nie odbierzesz, i nie poinformujesz nas o chęci odbioru w późniejszym terminie, zamówienie zostanie anulowane.

Czy odbierając towar z magazynu mogę zapłacić kartą?

Na miejscu można zapłacić wyłącznie gotówką. Najlepiej więc opłacić zamówienie bezpośrednio podczas składania zamówienia na stronie sklepu.

Realizacja zamówienia

Bardzo pilnie potrzebuje zamówionych produktów. Czy jeśli złożę zamówienie natychmiast zostanie ono zrealizowane w tym samym dniu?

Wszystko zależy od pory dnia, dostępności produktów oraz ilości zamówień, jakie mamy do przygotowania w danym dniu. Zwykle jeśli zamówienie zostanie złożone do godziny 11:00 i opłacone szybkim przelewem lub kartą nadajemy je w tym samym dniu roboczym. Aby jednak upewnić czy realizacja będzie możliwa w tym samym dniu, prosimy o kontakt przed jego złożeniem.

Jak długo trzeba czekać na przesyłkę?

Zwykle 1-2 dni robocze od złożenia zamówienia za pobraniem lub zaksięgowania przelewu w przypadku płatności z góry. Wyjątkiem są towary, dla których zaznaczono dłuższy czas dostawy niż 2 dni robocze.W przypadku przedsprzedaży lub produktów wykonywanych na zamówienie czas realizacji podany jest na stronie produktu oraz w koszyku.

Minęło już kilka dni od zamówienia a nadal przesyłka nie dotarła. Co robić?

Po pierwsze trzeba sprawdzić skrzynkę mailową. Zwykle w przypadku jakichkolwiek problemów z realizacją zamówienia lub dostawy otrzymasz informację w postaci wiadomości e-mail.Jeśli nie masz żadnej wiadomości w sprawie zamówienia, skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie podając jego numer.

Jak sprawdzić status zamówienia?

Przy każdej zamianie statusu zamówienia otrzymasz powiadomienie na podany adres e-mail.Zalogowani użytkownicy mogą śledzić aktualny status realizacji zamówienia w zakładce Moje konto > Zamówienia

Zwroty

Otrzymałem zamówienie lecz towar nie spełnia moich oczekiwań czy mogę go zwrócić?

O ile jesteś konsumentem w rozumieniu Ustawy o prawach konsumenta lub nie jesteś konsumentem, lecz złożyłeś zamówienie niezwiązane z prowadzoną działalnością gospodarczą oraz zamówione produkty nie zostały wykonane według twoich indywidualnych potrzeb (np. na określony wymiar), masz prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania towaru.

Czy mogę zwrócić produkty wykonane na wymiar.

Jeśli produkty zostały wykonane na wymiar według twoich indywidualnych potrzeb, czyli zostały spersonalizowane, nie możesz odstąpić od umowy i ich zwrócić.

Zakupiłam/em wiele produktów. Czy mogę zwrócić cześć z nich?

O ile jesteś konsumentem w rozumieniu ustawy oraz zamówione produkty nie zostały wykonane według twoich indywidualnych potrzeb (np. na określony wymiar), możesz dokonać zwrotu części z nich.

Czy mogę zwrócić część kompletu np. Poszewkę na poduszkę z kompletu pościeli?

Nie. Towary sprzedawane w kompletach nie mogą być zwracane w częściach.

Czy jeśli zwracam część produktów a skorzystałam/em z darmowej dostawy, będzie ona przysługiwała również po zwrocie?

Jeśli skorzystałaś/eś z darmowej dostawy, lecz w wyniku zwrotu końcowa wartość zamówienia (po zwrocie) nie spełni warunków kwalifikujących zamówienie do darmowej dostawy, przeliczymy zamówienie tak, jakby zniżka nie przysługiwała, naliczając koszty dostawy. W efekcie pomniejszymy kwotę należną z tytułu zwrotu towaru o wartość kosztów dostawy.

Czy dokonując zwrotu musze o tym poinformować?

Tak, jest to wymóg ustawowy. Aby dopełnić tego obowiązku, należy np. uzupełnić i podpisać dołączony do przesyłki formularz odstąpienia od umowy. O fakcie odstąpienia od umowy możesz również poinformować nas mailowo.

Kto ponosi koszt zwrotu towaru w przypadku odstąpienia od umowy?

Jeśli korzystasz z prawa do odstąpienia od umowy sam/a pokrywasz koszty zwrotu towaru.

Czy mogę zwrócić zakupione towary jeśli zostały już użyte?

Tekstylia domowe to towary higieniczne przeznaczone do użytku osobistego. Należy pamiętać, że zgodnie z obowiązującą Dyrektywą Unii Europejskiej 2011/83/UE oraz stanowiskiem UOKiK po otrzymaniu towaru można sprawdzić jego cechy (np. rozmiar, wzór) charakter (np. grubość ilość wypełnienia), kompletność (ilość elementów w zestawie), ale tylko w taki sposób i w takim zakresie, w jakim byłoby to możliwe w sklepie stacjonarnym. Oznacza to, że można zmierzyć pościel lub kołdrę czy poduszkę, aby sprawdzić ich rozmiar, natomiast nie można ich używać, czyli w niej spać, prać lub w jakikolwiek sposób modyfikować.

Co się stanie jeśli zwróce towaru używane?

Jeśli korzystasz z prawa do odstąpienia od umowy – ciąży na tobie odpowiedzialność odszkodowawcza za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą. W przypadku używanych towarów o charakterze higienicznym nie jest możliwa ich ponowna sprzedaż jako nowych, a ich wartość po otwarciu i użyciu jest niewspółmiernie niska. W takim przypadku wystąpimy z roszczeniem o zapłatę różnicy w cenie towaru nowego i używanego.

Otrzymałam produkt, którego nie zamawiałam/em. Co w takiej sytuacji?

Sprawdź dokładnie swoje zamówienie i porównaj z tym co otrzymałeś. Zapoznaj się również z dołączoną do przesyłki informacją na temat rozmiaru i oznakowania produktów o wymiarach niestandardowych. Jeśli widzisz rozbieżności, skontaktuj się z nami, najlepiej za pomocą wiadomości lub czatu. Opisz dokładnie, na czym polega niezgodność, możesz też dołączyć zdjęcia. Jeśli pomyłka jest po naszej stronie, wymienimy bezpłatnie błędnie dostarczony towar na nasz koszt bez zbędnej zwłoki.

Chce odstąpić od umowy na jaki adres mam zwrócić towar?

Przesyłkę należy nadać na adres magazynu naszej firmy Hippo PHU, 25-562 Kielce, ul. Peryferyjna 8. Jest to jedyny adres do zwrotów. Prosimy nie odsyłać produktów na adres rejestrowy firmy, do paczkomatu lub za pobraniem.

Kiedy i w jakiej formie otrzymam zwrot środków za zwrócone zamówienie?

Zwrot należności za zwrócony towar otrzymasz w ciągu 14 dni roboczych od daty, w jakiej otrzymaliśmy twój zwrot, w ten sam sposób, w jaki zamówienie zostało opłacone.

Wymiana

Zakupiłam/em produkt, który jest za duży lub za mały. Czy mogę go wymienić?

Jeśli zakupiony towar nie był używany, prany lub modyfikowany istnieje taka możliwość. W tym celu należy odesłać do nas zakupiony produkt wraz z dowodem zakupu z informacją, iż dokonano omyłkowego zamówienia.Na produkty o prawidłowych wymiarach należy złożyć nowe, osobne zamówienie w sklepie.

Kto pokrywa koszty zwrotu w przypadku wymiany?

Jeśli chcesz wymienić produkt na inny, koszty zwrotu towaru są po twojej stronie.

Czy można zaliczyć wartość zwracanego zamówienia na poczet nowego i dopłacić różnicę?

Niestety nie. Rozliczenie zwrotu oraz płatność za nowe zamówienie to dwie osobne operacje, których z przyczyn proceduralnych nie można łączyć.

Reklamacje

Otrzymałam pościel, o innym rozmiarze niż zamawiałam/em. Co w takiej sytuacji?

Sprawdź zamówienie i dokładnie obejrzyj opakowanie pościeli. Jeśli znajdziesz na nim białą etykietę o wymiarach 6x10 cm z danymi naszej firmy oraz zaznaczonym rozmiarem pościeli to właśnie ten zaznaczony na niej rozmiar jest wiążący. Ponieważ zlecamy przeszycia na różne rozmiary w przypadku rozmiaru pościeli innego niż 200x220, 160x200 lub 100x135 cm etykiety główne produktu mogą mieć oznaczenia inne, niż zawartość kompletuW takiej sytuacji ta dodatkowa etykieta jest wiążąca i informuje o ostatecznym rozmiarze kompletu. W jeśli nie ma takiej etykiety, można zweryfikować rozmiar pościeli poprzez fizyczny pomiar dowolną miarą szerokości i długości poszwy i poszewki.

Zakupiłam/em produkt, który posiada wadę. Co teraz?

W takim przypadku prosimy o przesłanie na nasz adres e-mail wyczerpującej informacji z opisem stwierdzonej wady, oraz jej zdjęciem. W odpowiedzi prześlemy informacje na temat dalszego postępowania.

Czy w przypadku reklamacji muszę pokryć koszty wysyłki towaru?

Nie. Po przeanalizowaniu zgłoszenia, jeśli będzie konieczny zwrot towaru, zlecimy jego odbiór kurierem na nasz koszt.

Czy w przypadku zgłoszenia reklamacyjnego muszę wysyłać jakiś formularz?

Tak, prosimy o wydrukowanie i czytelne uzupełnienie tego formularza.

Jaki jest termin rękojmi?

Każdy produkt zakupiony w naszym sklepie jest objęty 2-letnią rękojmią.

Dlaczego pomimo żądania wymiany towaru na nowy otrzymałam/em zwrot środków?

Przyczyną może być brak lub wycofanie z oferty danego produktu.

Promocje i rabaty

Czy sklep oferuje darmową dostawę?

Tak, jeśli wartość zakupów przekroczy 399 zł i opłacisz ją przelewem, kartą lub blikiem, dostawę na terenie Polski zrealizujemy na nasz koszt.

Jak otrzymać kod rabatowy uprawniający do zniżki przy zakupach?

Aby otrzymać kod rabatowy, trzeba śledzić nasze profile na portalach społecznościowych Facebook, Instagram oraz Pinterest, Najbardziej aktywnych fanów nagradzamy specjalnymi kodami rabatowymi i zniżkami przy zakupach w sklepie.

Co jeśli zwrócę część zakupionych przedmiotów z darmową dostawą?

Jeśli po uwzględnieniu zwrotu kwota zamówienia będzie niższa niż 399 zł, doliczymy koszty wysyłki, jakie obowiązują przy zamówieniach bez darmowej dostawy.

Program Karta Dużej Rodziny

Mam Kartę Dużej Rodziny czy sklep jest partnerem programu?

Tak, wspieramy wszystkie rodziny wielodzietne w Polsce i jesteśmy aktywnym uczestnikiem programu. Dla wszystkich posiadaczy Karty Dużej Rodziny oferujemy rabat w wysokości 10% wartości zamówionych produktów.Logo programu Karta Dużej Rodziny

Jak mogę uzyskać zniżkę na KDR?

Aby uzyskać zniżkę, przed złożeniem zamówienia należy założyć konto oraz zarejestrować kartę w naszym sklepie.

Jak zarejestrować Kartę Dużej Rodziny w sklepie aby skorzystać ze zniżki?

Kartę można zarejestrować wysyłając do nas wiadomość z tytułem "Rejestracja KDR". Treść wiadomości musi zawierać imię i nazwisko uprawnionego posiadacza karty oraz numer karty. Po przeprowadzeniu weryfikacji karty w serwisie empatia.mpips.gov.pl dodamy uprawnienia do zniżki do twojego konta w sklepie.

Ile trwa rejestracja karty?

W dni robocze w zależności od pory dnia, od kilkunastu minut do kilku godzin. Po zakończeniu rejestracji otrzymasz od nas powiadomienie o stanie weryfikacji karty.

Czy po rejestracji zniżka będzie przypisana na stałe?

Tak, po zarejestrowaniu Karty zniżka będzie naliczana automatycznie przy każdym kolejnym zamówieniu, pod warunkiem podania w koszyku numeru karty w polu przeznaczonym na kod rabatowy.

Pomimo wprowadzenia numeru rabat nie został naliczony, dlaczego?

Jednym z powodów może być niezgodność danych posiadacza karty oraz danych osoby składającej zamówienie. W takiej sytuacji nie można korzystać z uprawnień Karty Dużej Rodziny.

Czy aby posiadać zniżkę muszę mieć konto w sklepie?

Tak, ze względu na weryfikację danych oraz przypisanie uprawnień do użytkownika karty trzeba złożyć konto w sklepie.

Opinie i recenzji produktów

Otrzymałem wiadomość z prośbą o recenzje zakupionych produktów. Co mam zrobić?

Napisz, czy produkt spełnia twoje oczekiwania i czy jesteś zadowolony z przebiegu transakcji.Recenzje produktów są dla kupujących bardzo ważne. Dla użytkowników, którzy zastanawiają się nad zakupami, mogą być bardzo cenną wskazówką podczas podejmowania decyzji o zakupach.Dla nas pozytywne opinie określają kierunki, w jakich rozwijamy ofertę produktów. Negatywne zaś, pozwalają eliminować z oferty produkty, które nie spełniają oczekiwań klientów.

Co daje napisanie recenzji?

Ceniąc sobie wasz poświęcony czas i zaangażowanie, odwdzięczamy się specjalnym kodem rabatowym dla wszystkich, którzy zdecydują się na dodanie opinii o produkcie.

Czy do recenzji można dodać zdjęcia?

Tak i gorąco do tego zachęcamy. W ten sposób inni użytkownicy będą mogli ocenić, jak produkty wyglądają "na żywo". Dodatkowo recenzje ze zdjęciami nagradzamy specjalnymi kodami rabatowymi.

Konto

Jakie kożyści daje założenie konta w sklepie?

Posiadania konta w sklepie daje następujące korzyści:

  • dostęp do złożonych zamówień
  • możliwość szybkiego śledzenia przesyłek z zamówieniami
  • możliwość dodawania wielu adresów dostawy (np. dom, praca, rodzina)
  • możliwość tworzenia i edycji zakupowej listy życzeń
  • możliwość dodawania recenzji zakupionych produktów
  • stały dostęp do otrzymanych kodów rabatowych i innych korzyści
  • informacje o darmowej dostawie
  • możliwość ustawienia newslettera
  • dostęp do akcji promocyjnych wyłącznie dla zarejestrowanych użytkowników
  • możliwość korzystania z uprawnień KDR

Zapomniałem hasła do konta. Jak odzyskać dostęp do konta?

Aby odzyskać dostęp do konta, użyj tej strony lub na stronie logowania kliknij "nie pamiętam hasła".

Na podany adres e-mail otrzymasz link, pod którym będzie można zresetować i ustanowić nowe hasło.

Gdzie znajdę historię swoich zamówień?

W zakładce Moje konto > Zamówienia znajdziesz wszystkie złożone przez Ciebie zamówienia.

Czy i jak mogę usunąć moje konto?

Można usunąć konto. Aby to zrobić, należy złożyć dyspozycję usunięcia konta. Skontaktuj się z nami, podając imię i nazwisko oraz e-mail, na jakie konto zostało założone z treścią żądania. Po zakończeniu procesu i usunięciu konta otrzymasz od nas powiadomienie.

Czy po usunięciu konta moje zniżki i profity będą aktywne?

Nie. Zamknięcie konta oznacza fizyczne usunięcie danych klienta oraz przysługujących mu uprawnień.

Czy po zamknięciu konta mogę przekazać moje zniżki innemu użytkownikowi?

Nie. Zniżki przypisane są do konkretnego konta i nie mogą być transferowane.

Lista życzeń

Jak działa lista życzeń?

Lista życzeń to funkcjonalność pozwalająca na zapisywanie produktów i tworzenie listy zakupowej do zrealizowania w przyszłości.

Do czego można wykorzystać listę życzeń?

Zapisane na liście produkty pozwalają na tworzenie listy i porównywanie produktów między sobą. Pozwalają tworzyć zestawy produktów w określonym stylu lub kolorystyce niezbędnych do wyposażenia pomieszczenia, lub mieszkania.Lista może być też świetnym miejscem na zapisanie produktów, których nie musimy kupować natychmiast w oczekiwaniu na korzystne promocje cenowe lub osiągnięcie kwoty zakupów pozwalającej na darmową dostawę.Może też pełnić funkcję listy prezentowej z pomysłami na upominki.

Jak dodać produkty do ulubionych?

Produkty możemy dodawać do listy życzeń poprzez kliknięcie serduszka przy miniaturce produktu na stronach kategorii oraz poprzez kliknięcie ikonki dodaj do listy życzeń na stronie produktu.

Gdzie mogę znaleźć zapisane produkty na liście?

Produkty z listy życzeń dostępne są po zalogowaniu w nagłówku strony (ikona serduszka) lub w zakładce Moje konto > Lista życzeń.

Czy można korzystać z listy życzeń bez zakładania konta w sklepie?

Nie. Aby zapisywać i przechowywać zapisane produkty należy założyć konto.

Informacje o produktach

Potrzebuje więcej informacji na temat prawidłowego doboru produktów. Gdzie je znaleźć?

Aby uzyskać więcej przydatnych informacji, zapraszamy na strony naszego bloga do zakładki Poradniki. Tam można znaleźć wiele ciekawych publikacji na temat produktów, doboru wielkości i właściwych parametrów, a także praktycznych porad dotyczących codziennego ich użytkowania. Jeśli masz konkretne pytania, możesz do nas napisać lub zadzwonić. Chętnie podzielimy się naszą wiedzą i pomożemy wybrać optymalne rozwiązanie dla Ciebie.

Chce zamówić nietypowy produkt, którego nie ma w regularnej ofercie. Czy to możliwe i jak to zrobić?

Aby sprawdzić, czy jest możliwa realizacja zamówienia niestandardowego, skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego. Opisz, czego dokładnie potrzebujesz i podaj niezbędne parametry. Odpowiemy na twoje zapytanie tak szybko jak tylko to będzie możliwe.

Chce zakupić inny rozmiar produktu jak mam go wybrać?

Rozmiar produktu wybieramy na karcie produktu spośród dostępnych opcji. Jeśli wymiary są inne niż dostępne opcje, należy wybrać "Niestandardowy" i podać rozmiary w cm.

Jak można skontaktować się z obsługą sklepu?

Aby skontaktować się z obsługą sklepu, można wysłać wiadomość poprzez zakładkę Kontakt użyć czatu Messengera lub skontaktować się telefonicznie.

W jakich godzinach można skontaktować się telefonicznie z obsługą sklepu?

W sprawie oferty produktowej jesteśmy dostępni codziennie w dni robocze od 9 do 17.

Jak mogę dostać powiadomienie o dostępności produktu?

Jeśli produkt lub wariant produktu aktualnie nie jest dostępny, zamiast przycisku "Dodaj do koszyka" pojawi się Informacja "Produkt aktualnie niedostępny".Aby uzyskać informacje gdy produkt pojawi się w magazynie, wpisz swój adres email, na który chcesz otrzymać powiadomienie oraz kliknij przycisk "Powiadom o dostępności".

Czy ofertę sklepu Hippo kupić na Allegro?

Niestety nie. Już od dłuższego czasu nie sprzedajemy naszych produktów na Allegro i nie wystawiamy indywidualnych ofert na życzenie.

Szycie na wymiar

Potrzebuje pościeli w nietypowym rozmiarze, jak ją zamówić?

Jako jeden z nielicznych, nasz sklep oferuje usługę dostosowania rozmiaru pościeli. Aby zamówić pościel w rozmiarze niestandardowym, należy na stronie produktu wybrać jeden z predefiniowanych rozmiarów np. 135x200, 120x160 itd.Aby zamówić rozmiar inny niż zdefiniowany, należy: 1. Wybrać opcje "Niestandardowy" (1) 2. Podać szerokość (2) i wysokość (3) elementu w cm, osobno dla poszwy oraz poszewki. 3. Kliknąć "Zapisz" dla każdego elementu niestandardowego (poszwa, poszewka) gdzie podano wymiary (4). 

Jaki jest czas realizacji zamówienia niestandardowego?

Na Przygotowanie i przeszycie kompletów na rozmiar niestandardowy potrzebujemy nieco więcej czasu. Realizacja zamówienia może się wydłużyć o 1-2 dni robocze.

Czy jeśli zamówie wzór panelowy to grafika na pościeli zostanie zmniejszona?

Niestety, nie ma takiej możliwości. Dostosujemy rozmiar pościeli poprzez przycięcie dostępnego panelu na mniejszy wymiar i przeszycie. Nie jesteśmy w stanie pomniejszyć samego nadruku (grafiki) na pościeli.

Nie podoba mi się efekt przeszycia na wymiar, czy mogę go zwrócić?

W momencie zamówienia niestandardowego rozmiaru prosimy o akceptacje braku możliwości zwrotu. Prosimy zatem o dokonanie przemyślanych wyborów, gdyż zwrot nie będzie możliwy.Zgodnie z ustawą nie ma obowiązku przyjmowania zwrotu towarów przygotowanych według indywidualnych potrzeb konsumenta.

Pomyliłam/em się podczas wprowadzania wymiarów niestandardowych, jak to naprawić?

W takiej sytuacji prosimy o jak najszybszy kontakt z nami. Jeśli będzie to możliwe, wstrzymamy realizacje zamówienia i zmienimy wymiary docelowe elementów kompletu.

Czy na produkty o niestandardowych wymiarach obowiązuje rękojmia?

Tak, na produkty wykonane według indywidualnych potrzeb klienta udzielamy 2-letniej rękojmi za wady ukryte zgodnie z przepisami ustawy.

Nie znalazłeś odpowiedzi?