Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania
Tu znajdziesz odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania przed w trakcie lub po złożeniu zamówienia. Aby ułatwić szybkie znalezienie odpowiedzi, podzieliliśmy je tematycznie na grupy.
Zamówienia
Czy do złożenia zamówienia należy założyć konto w sklepie w sklepie?
Czy można złożyć zamówienie telefonicznie?
Złożyłam/em już zamówienie. Czy mogę je zmodyfikować i np. dodać do niego inne produkty lub zmienić zawartość?
Czy mogę anulować zamówienie?
Złożyłam/em zamówienie a nie otrzymałam/em potwierdzenia na skrzynkę mailową. Co teraz?
- Automatycznym przeniesieniem wiadomości ze skrzynki odbiorczej do folderu spam, kosz lub oferty.
- wysokim poziomem zabezpieczeń programu pocztowego, który blokuje wiadomości od nas.
- Wprowadzaniem błędnego adresu e-mail podczas składania zamówienia.
Jak zaktualizować błędny adres e-mail podany w trakcie składania zamówienia?
Czy mogę złożyć zamówienie z dostawą na inny adres?
Chce złożyć zamówienie z dostawą poza Polskę czy to możliwe?
Jaki jest czas dostawy zamówienia w Polsce?
Jakie są dostępne metody dostawy?
Zamawiam kilka produktów. Jaki będzie koszt wysyłki?
Do czego służy pole “Informacje dla kuriera” w koszyku?
Do czego służy pole “Dodatkowe informacje dla sklepu” w koszyku?
Jakiego rodzaju informacje dodatkowe można zawrzeć w polu "informacje dla sklepu”?
Czy informacje zawarte w polu są wiążące dla obsługi sklepu?
Jakich informacji nie umieszczać w polu "Informacje dla sklepu"
Płatności
Zapomniałam/em opłacić zamówienia i zostało anulowane. Co teraz?
Jakie są dostępne formy płatności?
Jak opłacić zamówienie zwykłym przelewem bankowym?
Jak opłacić zamówienie kodem BLIK?
Jak opłacić zamówienie kartą kredytową / debetową
Jak opłacić zamówienie szybkim przelewem PayU
Chce zapłacić przy odbiorze. Czy jest to możliwe?
Czy wysłanie potwierdzenia przelewu przyspieszy realizację zamówienia?
Gdzie znajde dane do przelewu?
Faktury i paragony
Potrzebuje fakturę VAT, jak mogę ją otrzymać?
Chce otrzymać fakturę VAT na osobe fizczną, czy to możliwe?
Chcę otrzymać fakturę VAT lecz adres dostawy jest inny niż dane na fakturze. Jak to zrobić?
Gdzie znajdę dowód zakupu?
Zapominałam/em zaznaczyć, że potrzebuje faktury. Jak mogę ją uzyskać?
Dostawa kurierska
Jakim kurierem nadajecie przesyłki?
Czy mogę śledzić drogę przesyłki z zamówieniem?
Czy jest możliwa dostawa kurierska w określonych godzinach np. po południu lub wieczorem?
Czy i kiedy kurier skontaktuje się przed dostawą?
Czy przesyłki są doręczane w Sobotę?
Kurier dostarczył uszkodzona paczkę. Co w takiej sytuacji?
Gdzie znajdę numer telefonu do kuriera?
Dostawa do paczkomatu
Czy można złożyć zamówienie z dostawą do paczkomatu InPost?
Podczas składania zamówienia nie widzę możliwości dostawy do paczkomatu. Dlaczego?
W jakim terminie muszę odebrać przesyłkę z Paczkomatu InPost?
Czy mogę przedłużyć termin odbioru przesyłki z paczkomatu?
Nie odebrałem przesyłki z paczkomatu a minął już termin odbioru. Co w takiej sytuacji?
Nie otrzymałem wiadomości sms z kodem odbioru przesyłki z paczkomatu. Dlaczego?
Jak odebrać zamówienie z Paczkomatu InPost?
Po otwarciu skrytki zauważyłam/em uszkodzoną przesyłkę co robić?
Odbiór osobisty
Złożyłam/em zamówienie lecz mieszkam w pobliżu. Czy można odebrać towar osobiście?
Kiedy mogę odebrać moje zamówienie z magazynu?
Czy mogę odebrać zamówienie w sobotę?
Ile mam czasu na odebranie zamówienia z magazynu?
Czy odbierając towar z magazynu mogę zapłacić kartą?
Realizacja zamówienia
Bardzo pilnie potrzebuje zamówionych produktów. Czy jeśli złożę zamówienie natychmiast zostanie ono zrealizowane w tym samym dniu?
Jak długo trzeba czekać na przesyłkę?
Minęło już kilka dni od zamówienia a nadal przesyłka nie dotarła. Co robić?
Jak sprawdzić status zamówienia?
Zwroty
Otrzymałem zamówienie lecz towar nie spełnia moich oczekiwań czy mogę go zwrócić?
Czy mogę zwrócić produkty wykonane na wymiar.
Zakupiłam/em wiele produktów. Czy mogę zwrócić cześć z nich?
Czy mogę zwrócić część kompletu np. Poszewkę na poduszkę z kompletu pościeli?
Czy jeśli zwracam część produktów a skorzystałam/em z darmowej dostawy, będzie ona przysługiwała również po zwrocie?
Czy dokonując zwrotu musze o tym poinformować?
Kto ponosi koszt zwrotu towaru w przypadku odstąpienia od umowy?
Czy mogę zwrócić zakupione towary jeśli zostały już użyte?
Co się stanie jeśli zwróce towaru używane?
Otrzymałam produkt, którego nie zamawiałam/em. Co w takiej sytuacji?
Chce odstąpić od umowy na jaki adres mam zwrócić towar?
Kiedy i w jakiej formie otrzymam zwrot środków za zwrócone zamówienie?
Wymiana
Zakupiłam/em produkt, który jest za duży lub za mały. Czy mogę go wymienić?
Kto pokrywa koszty zwrotu w przypadku wymiany?
Czy można zaliczyć wartość zwracanego zamówienia na poczet nowego i dopłacić różnicę?
Reklamacje
Otrzymałam pościel, o innym rozmiarze niż zamawiałam/em. Co w takiej sytuacji?
Zakupiłam/em produkt, który posiada wadę. Co teraz?
Czy w przypadku reklamacji muszę pokryć koszty wysyłki towaru?
Czy w przypadku zgłoszenia reklamacyjnego muszę wysyłać jakiś formularz?
Jaki jest termin rękojmi?
Dlaczego pomimo żądania wymiany towaru na nowy otrzymałam/em zwrot środków?
Promocje i rabaty
Czy sklep oferuje darmową dostawę?
Jak otrzymać kod rabatowy uprawniający do zniżki przy zakupach?
Co jeśli zwrócę część zakupionych przedmiotów z darmową dostawą?
Program Karta Dużej Rodziny
Mam Kartę Dużej Rodziny czy sklep jest partnerem programu?
Jak mogę uzyskać zniżkę na KDR?
Jak zarejestrować Kartę Dużej Rodziny w sklepie aby skorzystać ze zniżki?
Ile trwa rejestracja karty?
Czy po rejestracji zniżka będzie przypisana na stałe?
Pomimo wprowadzenia numeru rabat nie został naliczony, dlaczego?
Czy aby posiadać zniżkę muszę mieć konto w sklepie?
Opinie i recenzji produktów
Otrzymałem wiadomość z prośbą o recenzje zakupionych produktów. Co mam zrobić?
Co daje napisanie recenzji?
Czy do recenzji można dodać zdjęcia?
Konto
Jakie kożyści daje założenie konta w sklepie?
Posiadania konta w sklepie daje następujące korzyści:
- dostęp do złożonych zamówień
- możliwość szybkiego śledzenia przesyłek z zamówieniami
- możliwość dodawania wielu adresów dostawy (np. dom, praca, rodzina)
- możliwość tworzenia i edycji zakupowej listy życzeń
- możliwość dodawania recenzji zakupionych produktów
- stały dostęp do otrzymanych kodów rabatowych i innych korzyści
- informacje o darmowej dostawie
- możliwość ustawienia newslettera
- dostęp do akcji promocyjnych wyłącznie dla zarejestrowanych użytkowników
- możliwość korzystania z uprawnień KDR
Zapomniałem hasła do konta. Jak odzyskać dostęp do konta?
Aby odzyskać dostęp do konta, użyj tej strony lub na stronie logowania kliknij "nie pamiętam hasła".
Na podany adres e-mail otrzymasz link, pod którym będzie można zresetować i ustanowić nowe hasło.
Gdzie znajdę historię swoich zamówień?
W zakładce Moje konto > Zamówienia znajdziesz wszystkie złożone przez Ciebie zamówienia.
Czy i jak mogę usunąć moje konto?
Można usunąć konto. Aby to zrobić, należy złożyć dyspozycję usunięcia konta. Skontaktuj się z nami, podając imię i nazwisko oraz e-mail, na jakie konto zostało założone z treścią żądania. Po zakończeniu procesu i usunięciu konta otrzymasz od nas powiadomienie.
Czy po usunięciu konta moje zniżki i profity będą aktywne?
Nie. Zamknięcie konta oznacza fizyczne usunięcie danych klienta oraz przysługujących mu uprawnień.
Czy po zamknięciu konta mogę przekazać moje zniżki innemu użytkownikowi?
Nie. Zniżki przypisane są do konkretnego konta i nie mogą być transferowane.