Terminy i koszty dostawy

Nasz sklep realizuje zamówienia do odbiorców na terenie Polski a także do innych wybranych krajów.

Płatność z tytułu realizacji zamówienia jest możliwa zarówno poprzez opłatę realizowana na nasz rachunek (przedpłata) jak i w momencie doręczenia zamówienia (za pobraniem) płatne Kurierowi przy odbiorze przesyłki. Wyboru formy płatności i dostawy można dokonać w koszyku na etapie składania zamówienia a przed jego zatwierdzeniem zaznaczając stosowne pole.

Czas realizacji zamówienia – dostawy towarów składa się z dwóch etapów czasu kompletacji i oczekiwania na wysyłkę oraz czasu dostarczenia przez firmę kurierska.
Czas kompletacji w przypadku produktów dostępnych w magazynie wynosi 1-2 dni robocze.
Rozpoczęcie realizacji zamówienia – przygotowanie zamówienia do wysyłki rozpoczyna się: – po złożeniu zamówienia – jeżeli wybrano płatność przy odbiorze przesyłki (za pobraniem) i zamówienie zostało złożone przed godziną 12:00 – po zaksięgowaniu wpłaty na nasz rachunek bankowy – jeżeli wybrano przedpłatę przelew środków na rachunek bankowy lub poprzez płatność elektroniczną w systemie PayPal
Płatności zaksięgowane po godzinie 12:00 traktujemy tak jakby zostały zaksięgowane w kolejnym dniu roboczym rano.

Czas podjęcia pierwszej próby doręczenia przez firmę kurierską dla przesyłek doręczanych na terenie Polski to zwykle 1 dzień (pierwsza próba zostaje podjęta w kolejnym dniu roboczym licząc od dnia nadania przesyłki).

Czas realizacji zamówienia od momentu rozpoczęcia jego realizacji do podjęcia pierwszej próby doręczenia przesyłki w przypadku zamówień dostarczanych na terenie Polski z uwzględnieniem sposobu płatności wynosi od 2 do 4 dni roboczych.

Każdorazowo w powiadomieniu mailowym potwierdzającym odebranie przez firmę kurierską przesyłki z naszego magazynu awizowana jest data i przedział godzinowy planowanego doręczenia przesyłki.

W przypadku doręczeń na terenie polski jeśli kurier nie zastanie adresata pod wskazanym adresem pozostawi awizo. W przypadku gdy w okolicy jest dostępny jeden z punktów Parcel-Shop przesyłka zostanie pozostawiona w tym punkcie a odbiorca otrzyma wiadomość sms z adresem punktu. Jeśli punkt taki nie nie jest dostępny w okolicy przesyłka wróci do siedziby oddziału. Zestawienie miast w których zlokalizowane są punkty odbioru przesyłek znajdziesz w zakładce Jak wygodnie odbierać nasze przesyłki.

Jeśli nie masz ochoty odbierać przesyłki z punktu Parcelshop wystarczy poinformować firmę kurierska o tym telefonicznie, mailowo lub korzystając z linków na stronie powiadomień o planowanym terminie doręczenia i zlecić doręczenie w dniu roboczym, który będzie ci najbardziej odpowiadał.

Pamiętaj że firma kurierska w ramach opłaconej usługi podejmie maksymalnie dwie próby doręczenia przesyłki. Jeśli doręczyciel dwukrotnie nie zastanie nikogo pod adresem dostawy paczka będzie dostępna jeszcze przez 7 kolejnych dni w siedzibie oddziału.

Doręczenia przesyłek poza terytorium Polski

Poniżej zamieszczono wykaz krajów poza terenem Polski do jakich realizowane są wysyłki zamówień oraz planowane czasy doręczeń przesyłek:

Planowany czas doręczenia przesyłek kurierskich wynosi:


Kraj Planowany czas dostawy
Republika Czeska, Luxemburg, Litwa, Niemcy, Słowacja 2 dni robocze
Belgia, Dania, Francja, Grecja, Węgry, Holandia, Łotwa, Rumunia, Włochy 3 dni robocze
Bułgaria, Estonia, Hiszpania, Portugalia, Słowenia, Szwecja, Wielka Brytania 4 dni robocze
Irlandia 5 dni roboczych
Austria, Chorwacja 6 dni roboczych




Planowany czas doręczenia przesyłek Pocztą Polską:


Kraj Planowany czas dostawy
Szwajcaria, Malta, Islandia, Irlandia, Finlandia, Chorwacja 4 – 8 dni roboczych
USA, Canada, Norway 7 – 12 dni roboczych
Australia 10 – 15 dni roboczych

x

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności i Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.