Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania – FAQ

Tutaj znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące składania i realizacji zamówień pojawiające się przed, w trakcie lub po dokonaniu zakupów w naszym sklepie. Wszystkie pytania podzieliliśmy tematycznie na grupy aby szybko i łatwo znaleźć odpowiedź na interesujące was kwestie.

Jeśli masz pytania dotyczące produktów i oferty sklepu przejdź na Nasz czat Czat z naszym konsultantem Aby przejść do Czatu można użyć widdżetu w prawym dolnym rogu ekranu.

Jeśli twoje wątpliwości dotyczą kwestii rodzajów i wyboru tekstyliów zapraszamy do zapoznania się z działem Poradniki na naszym blogu a jeśli tam nie znajdziesz odpowiedzi zapraszamy do bezpośredniego kontaktu z nami telefonicznie lub na czacie

Jeśli masz pytania dotyczące wiedzy ogólnej o pościeli, kołdrach i pozostałych tekstyliach domowych, masz wątpliwości co do rodzaju lub nazewnictwa produktów tekstylnych odpowiedzi na nie znajdziesz w naszej Bazie wiedzy o tekstyliach

Pytania dotyczące zamawiania i zakupów w naszym sklepie

Q: Czy do złożenia zamówienia należy się zarejestrować / założyć konto w sklepie w sklepie?
A: Rejestracja nie jest obowiązkowa. Jeśli nie chcesz zakładać konta w naszym sklepie nie musisz tego robić.

Q: Co daje założenie konta / rejestracja w sklepie?
A: Założenie konta daje przede wszystkim wygodę jeśli dopiero planujesz zakupy lub odkładasz je w czasie, w sytuacji gdy z zakupem tekstyliów musisz wstrzymać się do zmiany aranżacji pokoju lub nie możesz zdecydować się na kolorystykę. Zakładając konto raz możesz dodawać i zapisywać produkty w przechowalni, nie będzie konieczności wprowadzania danych do wysyłki, będzie również dostępny podgląd produktów dodanych do koszyka i edycja wszystkich wprowadzonych danych. Kolejną zaletą rejestracji jest możliwość monitorowania aktualnego stanu zamówienia oraz dostęp do zamówień złożonych wcześniej w zakładce czy dodawania opinii o zamówionych produktach. Założenie konta w sklepie pozwala na zachowanie produktów zapisanych na liście życzeń. Założenie konta klienta pozwala też na subskrypcje newslettera a także daje możliwość otrzymania rabatu dla stałych klientów.

Q: Potrzebuje więcej informacji na temat prawidłowego doboru produktów. Gdzie je znaleźć?
A: Aby uzyskać więcej przydatnych informacji zapraszamy na strony naszego bloga do zakładki poradniki Tam można znaleźć wiele ciekawych publikacji na temat produktów, doboru wielkości i właściwych parametrów a także praktycznych porad dotyczących codziennego ich użytkowania. Możesz również napisać do nas na czacie dostępnym na każdej stronie sklepu w prawym dolnym rogu.

Q: Czy można złożyć zamówienie telefonicznie?
A: Tak, jest taka możliwość. Jeśli zależy Ci na czasie zalecamy złożenie zamówienie poprzez stronę sklepu, gdyż nie trzeba go już w żaden sposób przetwarzać, a zamówione produkty dotrą do Ciebie najszybciej. Zamówienie telefoniczne musi też zostać potwierdzone mailowo.

Q: Bardzo pilnie potrzebuje zamówionych produktów. Czy jeśli złożę zamówienie natychmiast zostanie ono zrealizowane w tym samym dniu?
A: Wszystko zależy od pory dnia, oraz dostępności produktów. Zwykle jeśli zamówienie zostanie złożone do godziny 11:00 i opłacone szybkim przelewem lub kartą nadajemy je w tym samym dniu roboczym. Aby jednak upewnić czy realizacja będzie możliwa w tym samym dniu prosimy o kontakt na czacie przed jego złożeniem.

Q: Czy jest możliwa dostawa kurierska w określonych godzinach np. po południu lub wieczorem?
A: Nie jest to możliwe Przesyłki kurierskie zwykle są doręczane w godzinach pomiędzy 9 a 16. Jeśli obawiasz się, że w tych godzinach nie będzie miał kto odebrać przesyłki zastanów się czy nie zamówić dostawy do pracy lub rodziny/znajomego/sąsiada, który w tych godzinach będzie w domu i będzie mógł odebrać twoją przesyłkę. Informację na temat doręczenia przesyłki otrzymacie Państwo z firmy kurierskiej na wskazany w zamówieniu adres e-mail. W dniu doręczenia przesyłek w godzinach porannych wysyłana jest również wiadomość sms z informacją o doręczeniu.

Q: Chce zapłacić przy odbiorze. Czy jest to możliwe?
A: Tak. W koszyku w sekcji dostawa i płatność należy wybrać dostawę płatną przy odbiorze.

Q: Czy wysłanie potwierdzenia przelewu przyspieszy realizację zamówienia?
A: Nie przyspieszy. Zamówienie zostanie przekazane do realizacji dopiero po zaksięgowaniu wpłaty na naszym rachunku. W sytuacji gdy czas realizacji ma istotne znaczenie proponujemy wypranie w koszyku formy płatności Szybki przelew PayU lub płatność kartą.

Q: Zamówiłam/em jeden produkt ale chce zamówić coś jeszcze. Czy jest to możliwe?
A: Tak, jeśli zamówienie nie opuściło naszego magazynu połączymy je. W tym celu należy złożyć kolejne zamówienie podając te same dane i wybierając ten sam sposób dostawy a w uwagach do jego realizacji należy podać numer zamówienia z jakim zamówieniem mamy je połączyć. Po połączeniu koszt dostawy zostanie naliczony tylko jeden raz.

Q: Zamawiam kilka przedmiotów. Jaki będzie koszt wysyłki?
A: Przy zamówieniach wielu produktów koszt przesyłki będzie jeden (nie naliczamy opłat za wysyłkę osobno dla każdej pozycji zamówienia). Koszt będzie uzależniony od całkowitej masy lub objętości przesyłki. W przypadku przesyłek kurierskich opłaconych z góry będzie zawierał się w przedziale od 13 – 20 PLN w zależności od wielkości i/lub wagi paczki. Dla przesyłek płatnych przy odbiorze (pobraniowych) będzie on wynosił od 18 – 25 PLN.

Q: Czy można złożyć zamówienie z dostawą do paczkomatu InPost?
A: Tak, nasz sklep realizuje wysyłki do paczkomatów. Aby odebrać przesyłkę z paczkomatu należy wybrać właściwą opcję dostawy w trakcie finalizowania zakupu. Aktualnie koszt przesyłki zaczyna się od 13,99 PLN dla najmniejszego gabarytu.

Q: Chce zamówić nietypowy produkt, którego nie ma w regularnej ofercie. Czy to możliwe i jak to zrobić?
A: Aby sprawdzić czy jest możliwa realizacja zamówienia niestandardowego skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego opisując jak najdokładniej czego potrzebujesz i podając niezbędne parametry. Odpowiemy na twoje zapytanie tak szybko jak tylko to będzie możliwe.

Q: Jak otrzymać kod rabatowy uprawniający do zniżki przy zakupach?
A: Aby otrzymać kod rabatowy należy śledzić nasze profile na portalach społecznościowych Facebook, Instagram oraz Pinterest lub brać udział w organizowanych konkursach czy też aktywnie komentować wpisy na blogu. Najbardziej aktywnych fanów nagradzamy specjalnymi kodami rabatowymi i zniżkami przy zakupach w sklepie.

Q: Złożyłam/em zamówienie a nie otrzymałem potwierdzenia na skrzynkę mailową. Co teraz?
A: Oprócz skrzynki odbiorczej prosimy o sprawdzenie folderu spam – ustawienia poziomu zabezpieczeń przed spamem każdego komputera i programu pocztowego jest kwestią indywidualną i zdarza się, że wiadomość od nas może tam trafić. Jeśli nie możecie znaleźć wiadomości z potwierdzeniem należy zalogować się na swoim koncie na naszej stronie i sprawdzić czy podany adres poczty elektronicznej (w polu e-mail) jest prawidłowy a jeśli nie jest należy wprowadzić poprawny adres. Podanie błędnego adresu e-mail podczas rejestracji lub składania zamówienia jest najczęstszą przyczyną nie dostarczenia powiadomień z naszego sklepu do twojej skrzynki mailowej.

Q: Co zrobić aby zaktualizować błędny adres e-mail przypisany do konta lub podany w trakcie składania zamówienia?
A: W takiej sytuacji prosimy o kontakt z nami za pomocą formularza kontaktowego podając w nim dane niezbędne do identyfikacji konta (imię i nazwisko) oraz prawidłowy adres e-mail.

Q: Czy mogę złożyć zamówienie z dostawą do innej osoby?
A: Tak jest to możliwe w tym celu należy w trakcie składania zamówienia w sekcji Podaj adres dostawy podać nazwę odbiorcy i adres dostawy na jaki mamy nadać przesyłkę.

Q: Chce złożyć zamówienie z dostawą do kraju innego niż Polska czy to możliwe?
A: Tak, W tym celu należy w koszyku w sekcji „wybierz kraj dostawy” wybrać z listy kraj do jakiego przesyłka ma zostać wysłana. Jeśli na liście nie ma kraju do jakiego przesyłka ma zostać dostarczona skontaktuj się z nami – określimy koszt wysyłki.

Q: Chce zakupić inny rozmiar produktu jak mam go wybrać?
A: Rozmiar produktu można wybrać klikając na pole/rozwijaną listę wybierz rozmiar (poniżej ceny) na karcie produktu. Po kliknięciu można zobaczyć jakie rozmiary produktu są dostępne.
Jeśli w opisie zamiast pola „Wybierz rozmiar” mamy pole „Rozmiar” oznacza to, że produkt występuje tylko w jednym rozmiarze.

Q: Jakie są możliwe formy płatności?
A: Za produkty zakupione w naszym sklepie można zapłacić:

  • przelewem bankowym – w potwierdzeniu otrzymacie Państwo numer rachunku bankowego na jaki trzeba zrealizować przelew.
  • kartą kredytową / debetową można zapłacić za pośrednictwem płatności PayU – po złożeniu zamówienia w sklepie zostaną państwo przeniesieni do strony płatności PayU gdzie należy wybrać operatora karty (Visa lub MasterCard) i dokonać płatności kartą uzupełniając formularz danymi karty
  • poprzez PayU – po złożeniu zamówienia w sklepie zostaną państwo przeniesieni do strony szybkich płatności PayU gdzie będzie można opłacić zamówienie szybkim przelewem.
  • za pomocą konta PayPal – aby opłacić zamówienie należ posiadać (mieć zarejestrowane) konto w systemie płatności międzynarodowych PayPal – aby zrealizować płatność należy na ekranie potwierdzania zamówienia kliknąć na link z logo PayPal, który przenosi na stronę systemu transakcyjnego. Płatność PayPal udostępniana jest dla zamówień złożonych w innych walutach niż polski złoty.
  • przy odbiorze – wybierając formę płatności przy odbiorze za pobraniem. Płatności dokonujemy do rąk kuriera który wydaje nam przesyłkę.

Q: Jak można skontaktować się z obsługą sklepu?
A: Aby skontaktować się z obsługą sklepu można wysłać wiadomość poprzez zakładkę Kontakt użyć czatu on-line (pasek czatu w prawym dolnym rogu ekranu) lub skontaktować się telefonicznie.

Q: W jakich godzinach można skontaktować się telefonicznie z obsługą sklepu?
A: Zapraszamy codziennie w dni robocze od 9 do 17

Q: Przesyłka została nadana ale w statusie jest jako nieopłacona. Co w takiej sytuacji?
A: Przelewy bankowe księgowane są z niewielkim opóźnieniem, może więc się tak zdarzyć, iż pomimo że status płatności nie zmienił się przesyłka została już nadana.

Pytania dotyczące programu Karta Dużej Rodziny

Q: Mam Kartę Dużej Rodziny czy sklep jest partnerem programu?
A: Tak, wspieramy wszystkie rodziny wielodzietne w Polsce i jesteśmy uczestnikami programu oferując dla wszystkich posiadaczy kart rabat w wysokości 10% wartości zamówionych produktów.

Q: Mam Kartę Dużej Rodziny – Jak mogę uzyskać zniżkę?
A: Rabat można uzyskać na dwa sposoby: Pierwszy – po okazaniu Karty przy odbiorze osobistym zamówienia lub podając dane posiadacza Karty w trakcie składania zamówienia i rejestrując Kartę w naszym sklepie.

Q: Jak zarejestrować Kartę Dużej Rodziny w sklepie aby skorzystać ze zniżki?
A: Szczegółową instrukcję dotyczącą rejestracji Karty Dużej Rodziny w sklepie internetowym znajduje się na stronie Karta Dużej Rodziny – zniżka 10 % a w razie wątpliwości wszelkie dodatkowe pytania należy kierować na czacie, poprzez formularz kontaktowy lub bezpośrednio na naszą skrzynkę mailową.

Q: Czy po rejestracji zniżka będzie przypisana na stałe?
A: Tak po zarejestrowaniu Karty zniżka będzie naliczana automatycznie po podaniu jej numeru w polu przeznaczonego na kod rabatowy w koszyku.

Pytania dotyczące wysyłki i dostawy zamówionych produktów

Q: Jak długo trzeba czekać na przesyłkę?
A: Zwykle 1-2 dni robocze od złożenia zamówienia za pobraniem lub zaksięgowania przelewu w przypadku płatności z góry. W przypadku przedsprzedaży lub produktów wykonywanych na zamówienie czas realizacji lub wysyłki podany jest na stronie produktu. Szczegóły dotyczące płatności i dostawy znajdziesz na stronie Terminy i koszty dostawy .

Q: Do czego służy pole “Uwagi dla kuriera” w koszyku?
A: W szczególnych przypadkach może zachodzić potrzeba przekazania dodatkowych informacji osobie doręczającej przesyłkę. Może to być np. informacja o uszkodzonym domofonie czy też kod dostępu do wejścia głównego obiektu, prośbie o pozostawienie przesyłki w recepcji czy też u ochrony obiektu. Właśnie do tego celu służy pole “informacje dla kuriera”. Umieszczone w tym polu informacje zostaną wydrukowane na etykiecie adresowej i ułatwią kurierowi doręczenie przesyłki.
UWAGA: Należy pamiętać, że pozostawienie instrukcji dotyczącej godziny, daty i sposobu doręczenia np. “dostawa po 17”, “proszę doręczyć rano” lub “proszę o kontakt na 45 minut przed dostawą” nie gwarantuje jej wykonania a zamieszczona treść nie zobowiązuje pracowników firm kurierskich do jej bezwzględnego wykonania lecz jest traktowana jedynie jako wskazówka dla pracownika doręczającego.

Q: Czy i kiedy kurier skontaktuje się przed dostawą?
A: Wybierając jako formę dostawy przesyłkę kurierską w dniu dostawy pracownik doręczający przesyłki skontaktuje się telefonicznie przed jej doręczeniem w celu uzgodnienia możliwości dostawy o określonej godzinie. Należy jednak pamiętać, że z przyczyn niezależnych np. braku możliwości nawiązania połączenia lub odrzucanie połączenia od kuriera, podania numeru telefonu w innej niż polska strefie numeracyjnej, wyłączonego telefonu odbiorcy, telefonu odbiorcy poza zasięgiem sieci, odrzucanie lub blokowanie połączeń przychodzących z numerów z blokadą CLIR, próba połączenia w trakcie trwania innej rozmowy nie możemy zagwarantować, że połączenie zostanie skutecznie zrealizowane. Z tego też powodu usługa preawizacji telefonicznej nie usługą gwarantowaną i nie może być podstawą reklamacji.

Q: Minęło już kilka dni od zamówienia a nadal przesyłka nie dotarła. Co robić?
A: Pierwsze co należy zrobić to sprawdzić skrzynkę mailową. Zwykle w przypadku jakichkolwiek problemów z realizacją zamówienia lub dostawy otrzymasz informację od nas lub z firmy kurierskiej. Jeśli nie ma tam żadnych wiadomości w sprawie zamówienia skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie podając obowiązkowo numer zamówienia.

Q: Czy przesyłki są doręczane w Sobotę?
A: Nie. Firmy kurierskie pracują od poniedziałku do piątku i w tych dniach realizowane są doręczenia przesyłek. Wyjątkiem są przesyłki do Paczkomatu, nadane w piątek które mogą znaleźć się w paczkomatach docelowych już w sobotę.

Q: Złożyłam/em zamówienie lecz mieszkam w pobliżu. Czy można odebrać towar osobiście?
A: Tak jest taka możliwość. Kliknij i zobacz mapkę na której znajdziesz naszą lokalizację w Kielcach.

Q: Kurier dostarczył uszkodzona paczkę. Co w takiej sytuacji?
A: Jeśli kurier doręczył przesyłkę, która jest uszkodzona lub nosi ślady otwarcia należy spisać z kurierem protokół a w nim zaznaczyć iż przesyłka została uszkodzona w transporcie należy również sprawdzić zawartość i jeśli nie zgadza się z zamówieniem wpisać do protokołu braki (ubytki) lub uszkodzenia towaru.

Pytania dotyczące reklamacji i zwrotów

Q: Otrzymałam produkt, którego nie zamawiałam/em. Co w takiej sytuacji?
A: Sprawdź swoje zamówienie i porównaj z tym co otrzymałeś, jeśli widzisz rozbieżności skontaktuj się z nami najlepiej za pomocą maila. Opisz dokładnie na czym polega niezgodność, możesz też dołączyć zdjęcia. Jeśli pomyłka leży po naszej stronie wymienimy bezpłatnie błędnie dostarczony towar na nasz koszt bez zbędnej zwłoki, jednie o co cię prosimy to o zabezpieczenie przesyłki z błędnie dostarczonym towarem stosownie do zawartości i przygotowanie jej do wysyłki.

Q: Czy mogę odstąpić od umowy i zwrócić zakupione towary jeśli zostały już przeze mnie użyte?
A: Tekstylia domowe to towary higieniczne przeznaczone do użytku osobistego. Należy pamiętać że, zgodnie z obowiązującą Dyrektywą Unii Europejskiej 2011/83/UE oraz stanowiskiem UOKiK po otrzymaniu towaru można sprawdzić jego cechy (np. rozmiar, wzór) charakter (np. grubość ilość wypełnienia), kompletność (ilość elementów w zestawie) ale tylko w taki sposób i w takim zakresie w jakim można było by to sprawdzić w sklepie stacjonarnym. Oznacza to, że można zmierzyć pościel lub kołdrę czy poduszkę aby sprawdzić ich rozmiar, natomiast nie można ich używać czyli w niej spać, prać lub w jakikolwiek sposób modyfikować. W przeciwnym wypadku – jeśli kupujący korzysta z prawa do odstąpienia od umowy – ciąży na nim również odpowiedzialność odszkodowawczą za zmniejszenie wartości towaru będące następstwem zachowań, które wykraczają poza niezbędne działania pozwalające na zapoznanie się z rzeczą. W przypadku używanych towarów o charakterze higienicznym nie jest możliwa ich ponowna sprzedaż jako nowych a ich wartość wartość po otwarciu jest niewspółmiernie niska. Wobec tego w uzasadnionych przypadkach możemy wystąpić z osobnym roszczeniem o zapłatę różnicy w cenie towarów nowych i używanych.

Q: Otrzymałam pościel, o innym rozmiarze niż zamawiałam/em. Co w takiej sytuacji?
A: Sprawdź swoje zamówienie i dokładnie obejrzyj opakowanie pościeli. Jeśli znajdziesz na nim białą etykietę o wymiarach 6x10 cm z danymi naszej firmy oraz zaznaczonym rozmiarem pościeli to właśnie ten zaznaczony na niej rozmiar jest wiążący. W przypadku rozmiaru pościeli innego niż 160x200 lub 100x135 cm etykiet główne produktu mogą mieć oznaczenia niezgodne z zawartością i w takiej sytuacji dodatkowa etykieta informuje precyzyjnie o zawartości kompletu. W jeśli nie ma takiej etykiety można zweryfikować rozmiar pościeli poprzez fizyczny pomiar miarką krawiecką szerokości i długości poszwy i poszewki.

Q: Zakupiłam/em produkt, który jest za duży lub za mały. Czy mogę go wymienić?
A: Jeśli zakupiony towar nie był używany, prany lub modyfikowany istnieje taka możliwość. W tym celu należy odesłać do nas zakupiony produkt wraz z dowodem zakupu z informacją, iż dokonano omyłkowego zamówienia. Na produkty o prawidłowych wymiarach należy złożyć osobne zamówienie.

Q: Zakupiłam/em produkt, który posiada wadę. Co teraz?
A: W takim przypadku prosimy o przesłanie na nasz adres e-mail wyczerpującej informacji z opisem stwierdzonej wady, oraz jej zdjęciem. W odpowiedzi prześlemy informacje na temat dalszego postępowania.

Q: Otrzymałem zamówienie lecz towar nie spełnia moich oczekiwań czy mogę go zwrócić?
A: Tak, oczywiście. Jeśli towar nie był używany, prany lub modyfikowany zgodnie z obowiązującym prawem można odstąpić od umowy w terminie 14 dni i na zasadach określonych w ustawie o Prawach Konsumenta co szczegółowo zostało opisane również w naszym regulaminie.

Q: Chce odstąpić od umowy na jaki adres mam zwrócić towar?
A: Przesyłkę należy nadać na adres naszej firmy 25-562 Kielce, ul. Peryferyjna 8, więcej na stronie O nas .

Pytania dotyczące opinii i recenzji produktów

Q: Otrzymałem maila z prośbą o recenzje zakupionych produktów. Co mam zrobić?
A: Napisz czy produkt spełnia twoje oczekiwania i czy jesteś zadowolony z przebiegu transakcji. Recenzje produktów są dla kupujących bardzo ważne. Dla użytkowników, którzy zastanawiają się nad zakupami mogą być bardzo cenną wskazówką podczas podejmowania decyzji o zakupach a dla nas określają kierunki w jakich rozwijamy ofertę. Ceniąc sobie wasz poświęcony czas i zaangażowanie odwdzięczamy się specjalnym kodem rabatowym dla wszystkich, którzy zdecydują się na dodanie opinii o produkcie.

Inne pytania

Q: Mam pytanie na które nie ma odpowiedzi na tej stronie. Co robić?
A: W takiej sytuacji prosimy o kontakt i przesłanie z nam pytania za pomocą formularza kontaktowego .

x

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności i Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.