Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania – FAQ

Tutaj znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące składania i realizacji zamówień pojawiające się przed, w trakcie lub po dokonaniu zakupów w naszym sklepie. Wszystkie pytania podzieliliśmy tematycznie na grupy aby szybko i łatwo znaleźć odpowiedź na interesujące was kwestie.

Jeśli masz pytania dotyczące produktów lub oferty przejdź do “Czatu On-line“ używając widdżetu w prawym dolnym rogu ekranu.

Jeśli twoje wątpliwości dotyczą kwestii rodzajów i wyboru tekstyliów zapraszamy do zapoznania się z działem poradniki na naszym blogu

A jeśli masz pytania dotyczące wiedzy ogólnej o tekstyliach odpowiedzi na nie znajdziesz w naszej Bazie wiedzy o tekstyliach

Zakupy i zamówienia

Q: Czy do złożenia zamówienia należy się zarejestrować / założyć konto w sklepie w sklepie?
A: Rejestracja nie jest obowiązkowa. Jeśli nie chcesz zakładać konta w naszym sklepie nie musisz tego robić.

Q: Co daje założenie konta / rejestracja w sklepie?
A: Założenie konta daje przede wszystkim wygodę jeśli planujesz zakupy ponownie lub odkładasz je w czasie. Zakładając konto raz nie będzie ponownie konieczności wprowadzania danych do wysyłki, będzie również dostępny podgląd produktów dodanych do koszyka i edycja wszystkich wprowadzonych danych. Kolejną zaletą rejestracji jest możliwość monitorowania aktualnego statusu płatności, stanu zamówienia oraz dostęp do zamówień złożonych wcześniej w zakładce „Zamówienia” czy dodawania opinii o zamówionych produktach. Założenie konta w sklepie pozwala również na zachowanie produktów zapisanych na liście życzeń. Założenie konta klienta pozwala też na subskrypcje newslettera a także daje możliwość otrzymania rabatu dla stałego klienta.

Q: Potrzebuje więcej informacji na temat prawidłowego doboru produktów. Gdzie je znaleźć?
A: Aby uzyskać więcej przydatnych informacji zapraszamy na strony naszego bloga do zakładki poradniki Tam można znaleźć wiele ciekawych publikacji na temat produktów, doboru wielkości i właściwych parametrów a także praktycznych porad dotyczących codziennego ich użytkowania. Możesz również napisać do nas na czacie dostępnym na każdej stronie sklepu w prawym dolnym rogu.

Q: Czy można złożyć zamówienie telefonicznie?
A: Tak, jest taka możliwość, jednakże jeśli zależy ci na czasie zalecamy złożenie zamówienie poprzez stronę sklepu, gdyż nie trzeba go już w żaden sposób przetwarzać, a zamówione produkty dotrą do ciebie najszybciej. Zamówienie telefoniczne musi też zostać potwierdzone mailowo.

Q: Bardzo pilnie potrzebuje zamówionych produktów. Czy jeśli złożę zamówienie natychmiast zostanie ono zrealizowane w tym samym dniu?
A: Wszystko zależy od pory dnia, oraz dostępności produktów. Zwykle jeśli zamówienie zostanie złożone do godziny 11:00 i opłacone szybkim przelewem lub kartą nadajemy je w tym samym dniu roboczym. Aby jednak upewnić czy realizacja będzie możliwa w tym samym dniu prosimy o kontakt na czacie przed jego złożeniem.

Q: Czy jest możliwa dostawa kurierska w określonych godzinach np. po południu lub wieczorem?
A: Nie jest to możliwe Przesyłki kurierskie zwykle są doręczane w godzinach pomiędzy 9 a 16. Jeśli obawiasz się, że w tych godzinach nie będzie miał kto odebrać przesyłki zastanów się czy nie zamówić dostawy do pracy lub rodziny/znajomego/sąsiada, który w tych godzinach będzie w domu i będzie mógł odebrać twoją przesyłkę. Informację na temat doręczenia przesyłki otrzymacie Państwo z firmy kurierskiej na wskazany w zamówieniu adres e-mail. W dniu doręczenia przesyłek w godzinach porannych wysyłana jest również wiadomość sms z informacją o doręczeniu.

Q: Chce zapłacić przy odbiorze. Czy jest to możliwe?
A: Tak. W koszyku w sekcji dostawa i płatność należy wybrać dostawę płatną przy odbiorze.

Q: Czy wysłanie potwierdzenia przelewu przyspieszy realizację zamówienia?
A: Niestety nie przyspieszy. Zamówienie zostanie przekazane do realizacji dopiero po zaksięgowaniu wpłaty na naszym rachunku. W sytuacji gdy czas realizacji ma istotne znaczenie proponujemy wypranie w koszyku formy płatności Szybki przelew PayU lub płatność kartą.

Q: Zamówiłam/em jeden produkt ale chce zamówić coś jeszcze. Czy jest to możliwe?
A: Tak, jeśli zamówienie nie opuściło naszego magazynu połączymy je. W tym celu należy złożyć kolejne zamówienie podając te same dane i wybierając ten sam sposób dostawy a w uwagach do jego realizacji należy podać numer zamówienia z jakim zamówieniem mamy je połączyć.

Q: Zamawiam kilka przedmiotów. Jaki będzie koszt wysyłki?
A: Przy zamówieniach wielu produktów koszt przesyłki będzie jeden (nie naliczamy opłat za wysyłkę osobno dla każdej pozycji zamówienia). Koszt będzie uzależniony od całkowitej masy lub objętości przesyłki. W przypadku przesyłek kurierskich opłaconych z góry będzie zawierał się w przedziale od 13 – 16 PLN w zależności od wielkości i/lub wagi paczki. Dla przesyłek pobraniowych będzie on wynosił od 18 – 21 PLN.

Q: Czy można złożyć zamówienie z dostawą do Paczkomatu InPost?
A: Tak, nasz sklep realizuje wysyłki do paczkomatów. Aby odebrać przesyłkę z paczkomatu należy wybrać właściwą opcję dostawy w trakcie finalizowania zakupu. Aktualnie jest to najtańsza forma wysyłki w naszym sklepie a koszt przesyłki zaczyna się od 13,99 PLN dla najmniejszego gabarytu.

Q: Chce zamówić nietypowy produkt którego nie ma w regularnej ofercie. Czy to możliwe i jak to zrobić?
A: Aby sprawdzić czy jest możliwa realizacja zamówienia niestandardowego skontaktuj się z nami za pomocą formularza kontaktowego opisując jak najdokładniej czego potrzebujesz i podając niezbędne parametry. Odpowiemy na twoje zapytanie tak szybko jak tylko to będzie możliwe.

Q: Jak otrzymać kod rabatowy uprawniający do zniżki przy zakupach?
A: Aby otrzymać kod rabatowy należy śledzić nasze profile na portalach społecznościowych Facebook +Google oraz Pinterest oraz brać udział w organizowanych konkursach czy też komentować wpisy na blogu – najbardziej aktywnych fanów nagradzamy specjalnymi kodami rabatowymi i zniżkami przy zakupach w sklepie.

Q: Złożyłam/em zamówienie a nie otrzymałem potwierdzenia na skrzynkę mailową. Co teraz?
A: Oprócz skrzynki odbiorczej prosimy o sprawdzenie folderu spam – ustawienia poziomu zabezpieczeń przed spamem każdego komputera jest kwestią indywidualną i zdarza się, że wiadomość od nas może tam trafić. Jeśli nie możecie znaleźć wiadomości z potwierdzeniem należy zalogować się na swoim koncie na naszej stronie i sprawdzić czy podany adres poczty elektronicznej (w polu e-mail) jest prawidłowy a jeśli nie jest należy wprowadzić poprawny adres. Podanie błędnego adresu e-mail podczas rejestracji lub składania zamówienia jest najczęstszą przyczyną nie dostarczenia powiadomień z naszego sklepu do twojej skrzynki mailowej.

Q: Co zrobić aby zaktualizować błędny adres e-mail przypisany do konta lub podany w trakcie składania zamówienia?
A: W takiej sytuacji prosimy o kontakt z nami za pomocą “formularza kontaktowego”/contac.html podając w nim dane niezbędne do identyfikacji konta oraz prawidłowy adres e-mail.

Q: Czy mogę złożyć zamówienie z dostawą do innej osoby?
A: Tak jest to możliwe w tym celu należy w trakcie składania zamówienia w sekcji Podaj adres dostawy podać nazwę odbiorcy i adres dostawy na jaki mamy nadać przesyłkę.

Q: Chce złożyć zamówienie z dostawą do kraju innego niż Polska czy to możliwe?
A: Tak, W tym celu należy w koszyku w sekcji „wybierz kraj dostawy” wybrać z listy kraj do jakiego przesyłka ma zostać wysłana. Jeśli na liście nie ma kraju do jakiego przesyłka ma zostać dostarczona skontaktuj się z nami – określimy koszt wysyłki.

Q: Chce zakupić inny rozmiar produktu jak mam go wybrać?
A: Rozmiar produktu można wybrać klikając na pole/rozwijaną listę wybierz rozmiar (poniżej ceny) na karcie produktu. Po kliknięciu można zobaczyć jakie rozmiary produktu są dostępne.
Jeśli w opisie zamiast pola „Wybierz rozmiar” mamy pole „Rozmiar” oznacza to że produkt występuje tylko w jednym rozmiarze.

Q: Jakie są możliwe formy płatności?
A: Za produkty zakupione w naszym sklepie można zapłacić:

  • przelewem bankowym – w potwierdzeniu otrzymacie Państwo numer rachunku bankowego na jaki trzeba zrealizować przelew.
  • kartą kredytową / debetową można zapłacić za pośrednictwem płatności PayU – po złożeniu zamówienia w sklepie zostaną państwo przeniesieni do strony szybkich płatności PayU gdzie należy wybrać operatora karty (Visa lub Mastercard) i dokonać płatności kartą uzupełniając formularz danymi karty
  • poprzez PayU – po złożeniu zamówienia w sklepie zostaną państwo przeniesieni do strony szybkich płatności PayU gdzie będzie można opłacić zamówienie.
  • za pomocą konta PayPal – aby opłacić zamówienie należ posiadać (mieć zarejestrowane) konto w systemie płatności międzynarodowych PayPal – aby zrealizować płatność należy na ekranie potwierdzania zamówienia kliknąć na link z logo PayPal, który przenosi na stronę systemu transakcyjnego. Płatność PayPal udostępniana jest dla zamówień złożonych w innych walutach niż polski złoty.
  • przy odbiorze – wybierając formę płatności przy odbiorze za pobraniem. Płatności dokonujemy do rąk kuriera który wydaje nam przesyłkę.

Q: Jak można skontaktować się z obsługą sklepu?
A: Aby skontaktować się z obsługą sklepu można wysłać wiadomość poprzez zakładkę Kontakt użyć czatu on-line (pasek czatu w prawym dolnym rogu ekranu) lub skontaktować się telefonicznie.

Q: W jakich godzinach można skontaktować się telefonicznie z obsługą sklepu?
A: Zapraszamy codziennie w dni robocze od 9 do 17

Q: Przesyłka została nadana ale w statusie jest jako nieopłacona. Co w takiej sytuacji?
A: Przelewy bankowe księgowane są z niewielkim opóźnieniem, może więc się tak zdarzyć, iż pomimo że status płatności nie zmienił się przesyłka została już nadana.

Karta Dużej Rodziny – zamówienia z 10% zniżką dla posiadaczy karty

Q: Mam Kartę Dużej Rodziny czy sklep jest partnerem programu?
A: Tak, wspieramy wszystkie rodziny wielodzietne w Polsce i jesteśmy uczestnikami programu oferując dla wszystkich posiadaczy kart rabat w wysokości 10% wartości zamówionych produktów.

Q: Mam Kartę Dużej Rodziny – Jak mogę uzyskać zniżkę?
A: Rabat można uzyskać na dwa sposoby: Pierwszy – po okazaniu Karty przy odbiorze osobistym zamówienia lub podając dane posiadacza Karty w trakcie składania zamówienia i rejestrując Kartę w naszym sklepie.

Q: Jak zarejestrować Kartę Dużej Rodziny w sklepie aby skorzystać ze zniżki?
A: Szczegółową instrukcję dotyczącą rejestracji Karty Dużej Rodziny w sklepie internetowym znajduje się na stronie Karta Dużej Rodziny – zniżka 10% a w razie wątpliwości wszelkie dodatkowe pytania należy kierować na naszą skrzynkę mailową.

Q: Czy po rejestracji zniżka będzie przypisana na stałe?
A: Tak po zarejestrowaniu Karty zniżka będzie naliczana automatycznie po podaniu jej numeru w polu przeznaczonego na kod rabatowy w koszyku.

Wysyłka i dostawa zamówienia

Q: Jak długo trzeba czekać na przesyłkę?
A: Zwykle 1-2 dni robocze od złożenia zamówienia za pobraniem lub zaksięgowania przelewu w przypadku płatności z góry. W przypadku przedsprzedaży lub produktów wykonywanych na zamówienie czas realizacji lub wysyłki podany jest na stronie produktu. Szczegóły dotyczące płatności i dostawy znajdziesz na stronie Terminy i koszty dostawy .

Q: Do czego służy pole “Uwagi dla kuriera” w koszyku?
A: W szczególnych przypadkach może zachodzić potrzeba przekazania dodatkowych informacji osobie doręczającej przesyłkę. Może to być np. informacja o uszkodzonym domofonie czy też kod dostępu do wejścia głównego obiektu, prośbie o pozostawienie przesyłki w recepcji czy też u ochrony obiektu. Właśnie do tego celu służy pole “informacje dla kuriera”. Umieszczone w tym polu informacje zostaną wydrukowane na etykiecie adresowej i ułatwią kurierowi doręczenie przesyłki. UWAGA: Należy pamiętać, że pozostawienie tam instrukcji dotyczącej godziny, terminu i sposobu doręczenia np. “dostawa po 17”, “proszę doręczyć rano” lub “proszę o kontakt na 45 minut przed dostawą” nie gwarantuje jej wykonania a zamieszczona treść jest traktowana jedynie jako wskazówka dla pracownika doręczającego.

Q: Czy i kiedy kurier skontaktuje się przed dostawą?
A: Wybierając jako formę dostawy przesyłkę kurierską w dniu dostawy pracownik doręczający przesyłki skontaktuje się telefonicznie przed jej doręczeniem w celu uzgodnienia możliwości dostawy o określonej godzinie. Należy jednak pamiętać, że z przyczyn niezależnych np. braku możliwości nawiązania połączenia lub odrzucanie połączenia od kuriera, wyłączonego telefonu odbiorcy, telefonu odbiorcy poza zasięgiem sieci, odrzucanie lub blokowanie połączeń przychodzących z numerów z blokadą CLIR, próba połączenia w trakcie trwania innej rozmowy nie możemy zagwarantować, że połączenie zostanie skutecznie zrealizowane. Z tego też powodu usługa preawizacji telefonicznej nie usługą gwarantowaną i nie może być podstawą reklamacji.

Q: Minęło już kilka dni od zamówienia a nadal przesyłka nie dotarła. Co robić?
A: Pierwsze co należy zrobić to sprawdzić skrzynkę mailową. Zwykle w przypadku jakichkolwiek problemów z realizacją zamówienia lub dostawy otrzymasz informację od nas lub z firmy kurierskiej. Jeśli nie ma tam żadnych wiadomości w sprawie zamówienia skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie podając obowiązkowo numer zamówienia.

Q: Czy przesyłki są doręczane w Sobotę?
A: Nie. Firmy kurierskie pracują od poniedziałku do piątku i w tych dniach realizowane są doręczenia przesyłek. Wyjątkiem są przesyłki do Paczkomatu, nadane w piątek które mogą znaleźć się w paczkomatach docelowych już w sobotę.

Q: Złożyłam/em zamówienie lecz mieszkam w pobliżu. Czy można odebrać towar osobiście?
A: Tak jest taka możliwość. Kliknij i zobacz mapkę na której znajdziesz naszą lokalizację w Kielcach.

Q: Kurier dostarczył uszkodzona paczkę. Co w takiej sytuacji?
A: Jeśli kurier doręczył przesyłkę która jest uszkodzona lub nosi ślady otwarcia należy spisać z kurierem protokół a w nim zaznaczyć iż przesyłka została uszkodzona w transporcie należy również sprawdzić zawartość i jeśli nie zgadza się z zamówieniem wpisać do protokołu braki (ubytki) lub uszkodzenia towaru.

Reklamacje i zwroty

Q: Otrzymałam produkt, którego nie zamawiałam/em. Co w takiej sytuacji?
A: Sprawdź swoje zamówienie i skontaktuj się z nami. Wymienimy błędnie dostarczony towar na nasz koszt bez zbędnej zwłoki. Przyślemy kuriera, który dostarczy zamawiane produkty i odbierze od ciebie błędnie doręczony towar. Kurier będzie miał przygotowane dokumenty i etykiety nadawcze, jednie o co cię prosimy to o zabezpieczenie przesyłki z błędnie dostarczonym towarem do wysyłki.

Q: Otrzymałam pościel, o innym rozmiarze niż zamawiałam/em. Co w takiej sytuacji?
A: Sprawdź swoje zamówienie i dokładnie obejrzyj opakowanie pościeli. Jeśli znajdziesz na nim białą etykietę z danymi naszej firmy oraz zaznaczonym rozmiarem pościeli to właśnie ten rozmiar z naszej etykiety jest wiążący. W przypadku rozmiaru pościeli innego niż 160×200 lub 100×135 cm polscy dystrybutorzy nie zawsze używają etykiet głównych pościeli zgodnych z zawartością i w takiej sytuacji przyklejamy dodatkowe etykiety informujące precyzyjnie o zawartości kompletu. W jeśli nie ma takiej etykiety można zweryfikować rozmiar pościeli poprzez fizyczny pomiar miarką krawiecką szerokości i długości poszwy i poszewki.

Q: Zakupiłam/em produkt, który jest za duży lub za mały. Czy mogę go wymienić?
A: Tak,istnieje taka możliwość. W tym celu należy odesłać do nas zakupiony produkt wraz z dowodem zakupu i poinformować nas mailowo o tym na jaki produkt mamy wymienić zwracany towar. W tej sytuacji niezbędne będzie opłacenie kosztów ponownej wysyłki prawidłowego o czy poinformujemy mailowo.

Q: Zakupiłam/em produkt, który posiada wadę. Co teraz?
A: W takim przypadku prosimy o przesłanie krótkiej informacji z opisem stwierdzonej wady, oraz jeśli to możliwe jej zdjęciem. W odpowiedzi prześlemy informacje na temat dalszego postępowania.

Q: Otrzymałem zamówienie lecz towar nie spełnia moich oczekiwań czy mogę go zwrócić?
A: Tak, oczywiście. Zgodnie z obowiązującym prawem można odstąpić od umowy w terminie i na zasadach określonych w ustawie co szczegółowo zostało opisane w naszym regulaminie.

Q: Chce odstąpić od umowy na jaki adres mam zwrócić towar?
A: Przesyłkę należy nadać na adres naszej firmy umieszczony w zakładce O nas do korespondencji.

Opinie i recenzje produktu

Q: Otrzymałem maila z prośbą o recenzje zakupionych produktów. Co mam zrobić?
A: Napisz czy produkt spełnia twoje oczekiwania i czy jesteś zadowolony z przebiegu transakcji. Recenzje produktów są dla kupujących bardzo ważne. Dla użytkowników, którzy zastanawiają się nad zakupami mogą być bardzo cenną wskazówką podczas podejmowania decyzji o zakupach a dla nas określają kierunki w jakich rozwijamy ofertę. Ceniąc sobie wasz poświęcony czas i zaangażowanie odwdzięczamy się specjalnym kodem rabatowym dla wszystkich, którzy zdecydują się na dodanie opinii o produkcie.

Inne pytania

Q: Mam pytanie na które nie ma odpowiedzi na tej stronie. Co robić?
A: W takiej sytuacji prosimy o kontakt i przesłanie z nam pytania za pomocą “formularza kontaktowego”/contact.html.

x

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką Prywatności i Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.